اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی مستند با سخنرانی دکترجبلی رئیس رسانه ملی و اهدای جوایز به برگزیدگان برگزار شد

مستندسازان، دیده‌بان صادق مردم هستند

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی به همراه «محسن برمهانی» معاون سیما و خوشرو مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «مجلس واقعه» دیدن کرد و در جریان روند تولید این مجموعه آئینی قرار گرفت. وی با اشاره به خلاقانه بودن این اثر ابراز امیدواری کرد انشالله نقطه شروعی باشد برای احیا هنر عاشورایی که حتما مورد توجه مخاطب قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۴۱۶۶۵۹

مجلس واقعه نیز تولید فاخر شبکه نسیم است که این روزها در حال فیلمبرداری می باشد. ویژه برنامه ای درباره تعزیه با اجرای یکی از آهنگ سازان به نام کشور که برای پخش در ماه صفر آماده خواهد شد.
پیمان جبلی رئیس رسانه ملی از ویژه برنامه تعزیه ماه محرم بازدید کرد. او در بازدید از این برنامه که قرار است در 10 مجلس ضبط و روانه آنتن شود، عنوان کرد: کاری که در حال انجام است، نقطه شروعی برای این است - که همه انواع هنر اصلی از شعر و موسیقی تا صحنه آرایی و بازیگری در آن به کار رفته- که این هنر اصیل عاشورایی و کربلایی احیا شود. به نظرم کار خلاقانه، نوآورانه و جدیدی است که حتما مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. امیدوارم همه دست اندرکاران برنامه اجر اصلی شان را از سیدالشهدا بگیرند. این برنامه در همان جایی ضبط می‌شود که پیش از این مجموعه شب دهم در آن تصویربرداری شده بود.

تعداد بازدید : 6
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها